2012. október 10., szerda

Weekend


Tegnap Hajnival közösen főztünk lecsót. Azaz majdnem közösen, mert amíg Hajni a szüleivel skype-olt, míg én a konyhában próbálkoztam. Végül ehetőre sikerült a nagy mű, teljesen jóllaktunk vele. Megérkezett Andi is, és az én szobámat neveztük ki buliszobának: próbáltunk olyan zenét találni, ami mindenkinek tetszik (nem igazán sikerült), és beszélgettünk. Egy közeli szórakozóhelyet kerestünk, és meg is néztük, de zárva volt. Végül egy Weekend nevű valamibe mentünk el, a belvárosba. A belépő elég borsos volt, de a többiek meggyőztek, hogy megéri. A tánctér egy hatalmas épület tetején, a 15. emeleten volt.

Érdekes élmény volt, de asszem a sznobnak tűnő, tuc-tuc zenét játszó, drága éjszakai bulihelyek kategóriába többet nem akarok menni, főleg amíg Berliben vagyok. Amúgy nem volt rossz a buli, de veszettül nem az én világom. A fények viszont tetszettek, csináltam is egy kis hangulatjelentést. A videókat visszanézve jutott eszembe a második szám, ami megy a videó alatt - egy kis kritikának is felfogható.
Valamikor az éjszakában végül hazajöttünk, és nagyot aludtam.
 

2 megjegyzés:

  1. Árpi, láttad a Berlin Calling című filmet? Az erről a csoportról szól kb.

    VálaszTörlés
  2. Nem, de már ajánlották. Lehet, hogy ma este megnézem...

    VálaszTörlés